Título : | IMPLEMENTATION OF A WEB PLATFORM TO AID WRITING AND ITS IMPACT ON STUDENTS FROM THE ENGLISH TEACHING PROGRAMME. |
Autor : | Meza Pando, Andrés Antonio Rojas Luan, Fernando Patricio Durán Barrenechea, Matías Alejandro Fernández Lara, Alexis Alejandro (Profesor Guía) |
Palabras clave : | FEEDBACK WEB 2.0 WRITING ASSESSMENT |
Fecha de publicación : | 1-jul-2016 |
Editorial : | Universidad Adventista de Chile |
Resumen : | This qualitative-exploratory research investigated the potential role of an ESL website (web 2.0) as a way to compliment writing activities for first year students of the English Teaching Programme, UNACH. It assessed two activities in which twelve students were divided into two groups, accomplishing a common task through different means. One group completed the activity on an online platform and the other completed it on paper. |
Descripción : | Seminario para optar al título de Profesor de Inglés y grado de Licenciado en Educación. Universidad Adventista de Chile, Chillán, 2016. |
URI : | https://catalogobiblioteca.unach.cl/Record/2282063 |
Aparece en las colecciones: | Pedagogía en Inglés |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
IMPLEMENTATION OF A WEB PLATFORM TO AID WRITING.pdf | 1,13 MB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.