Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorMeza Pando, Andrés Antonio-
dc.contributor.authorRojas Luan, Fernando Patricio-
dc.contributor.authorDurán Barrenechea, Matías Alejandro-
dc.contributor.authorFernández Lara, Alexis Alejandro (Profesor Guía)-
dc.date.accessioned2018-05-23T16:21:22Z-
dc.date.available2018-05-23T16:21:22Z-
dc.date.issued2016-07-01-
dc.identifier.urihttps://catalogobiblioteca.unach.cl/Record/2282063-
dc.descriptionSeminario para optar al título de Profesor de Inglés y grado de Licenciado en Educación. Universidad Adventista de Chile, Chillán, 2016.es_ES
dc.description.abstractThis qualitative-exploratory research investigated the potential role of an ESL website (web 2.0) as a way to compliment writing activities for first year students of the English Teaching Programme, UNACH. It assessed two activities in which twelve students were divided into two groups, accomplishing a common task through different means. One group completed the activity on an online platform and the other completed it on paper.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad Adventista de Chilees_ES
dc.subjectFEEDBACKes_ES
dc.subjectWEB 2.0es_ES
dc.subjectWRITING-
dc.subjectASSESSMENT-
dc.titleIMPLEMENTATION OF A WEB PLATFORM TO AID WRITING AND ITS IMPACT ON STUDENTS FROM THE ENGLISH TEACHING PROGRAMME.es_ES
Aparece en las colecciones: Pedagogía en Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
IMPLEMENTATION OF A WEB PLATFORM TO AID WRITING.pdf1,13 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.