Pedagogía en Inglés Página de inicio de la colección

Buscar por

Collection's Items (Sorted by Fecha de envío in Descendente order): 1 to 20 of 39
 Siguiente >
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
nov-2019THE EFFECTIVENESS OF THE LOCI METHOD AS A MEMORY STRATEGY IN THE STORAGE OF PARTICIPLE VERB FORM.Jeldes Inostroza, Esteban Javier; Suazo Villanueva, Marcela Fernanda; Garcés Sotelo, Patricio Andrés; Fernández Lara, Alexis (Profesor Guía)
dic-2019THE IMPACT OF MULTIMODALITY ON THE ACQUISITION OF VOCABULARY THROUGH READING COMPREHENSION IN HIGH SCHOOL EFL LEARNERS IN CHILLÁN, 2019.Aguirre Bravo, Estefanía Andrea; Quezada Pereira, Jennifer Aileen; Reyes Saavedra, Roxana Maribel; Sepúlveda Aguilar, Genesis Elizabeth; Venegas Z., Karla (Profesor Guía)
dic-2019THE CONTRIBUTION OF ORAL-AUTHENTIC MATERIAL ON VOCABULARY ACQUISITION IN LEVELLING-PROGRAM STUDENTS OF SECONDARY EDUCATION.Ferrada Orellana, Miguel Antonio; Romero Palavicino, Evelyn Fernanda; Muñoz Torres, Francisca Verónica; Venegas Zurita, Karla (Profesor Guía)
nov-2019COLLABORATIVE LEARNING IN THE ENGLISH CLASS: HIGH SCHOOL STUDENTS' ENGAGEMENT IN A CHILEAN CONTEXT, 2019.Pastene Fuentes, Constanza Macarena; Ortega Jiménez, Camila Belén; Castillo Rodríguez, Tamar Vasni; Pastene Fuentes, Javiera Ignacia; Vega Abarzúa, Jessica Catalina (Profesor Guía)
nov-2019DESCRIPTION OF TEACHERS’ PERCEPTION OF THEIR PREPARATION TO TEACH PRONUNCIATION IN THE CHILEAN CONTEXT.Acuña Valenzuela, Javiera Trinidad; Muñoz Cáceres, Viviana Belén; Orellana Cortés, Kristel Polett; Fernández Lara, Alexis (Profesor Guía)
oct-2016THE IMPLEMENTATION OF MULTIMODALITIES AS AN AID FOR LISTENING COMPREHENSION TASKS IN THE ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM.González Moyano, Jonathan David; Martínez Toledo, Claudia Ivonne; Penroz Arias, Karen Michelle; Vildósola Campos, Marcela Soledad (Profesor Guía)
dic-2016THE IMPACT OF COMIC BOOKS ON THE READING COMPREHENSION SKILL AND MOTIVATION OF 11TH GRADERS AT LICEO TÉCNICO PUENTE ÑUBLE.Domínguez Cruces, Angélica Eliana.; Durán Barrenechea, Javiera Rayén; Fernández Lara, Alexis Alejandro (Profesor Guía)
2018CONTRIBUTION OF AUTHENTIC MATERIAL TO IMPROVE READING COMPREHENSION IN ENGLISH FOREIGN LANGUAGE HIGH SCHOOL STUDENTS.Orellana Salas, Orlando Rafael.; Río Sepúlveda, Pablo Andrés; Venegas Zurita, Karla (Profesor Guía)
2018IMPROVING SPELLING TROUGH MNEMONIC TECHNICS.Condarco inturias, Jhoselin Carla; Maldonado López, Rikidi; Martínez Mena, Catalina Paz; Fernández, Alexis, (Profesor Guía)
2018THE EFFECTS OF INDIRECT WRITTEN CORRECTIVE FEEDBACK IN EFL STUDENTS’ GRAMMATICAL ACCURACY AND ITS IMPACT ON STUDENTS’ MOTIVATION.Cáceres Ramos Brenda Raquel; Gatica Maureira, Daniela Macarena; Osorio Pino, Cristian Andrés; Vildosola C., Marcela (Profesor Guía)
nov-2017EXPLICIT TEACHING OF HIGH FREQUENCY WORDS TO HELP IN THE COMPREHENSION OF SIMCE READING TEXTS.Moncada Sierra, Marcela Paz; Casiano Monterroso, Evelyn Odeth; San Martín Castillo, Viviana Angélica; Fernández Lara, Alexis (Profesor Guía)
oct-2017THE EFFECT OF MULTIMODALITIES ON READING COMPREHENSION IN EFL STUDENTS.Aranda Gutiérrez, Constanza Ester; Arteaga Muñoz, Melisa Andrea; Martínez García, Jacqueline Abigail; Vildósola Campos, Marcela Soledad (Profesor Guía)
oct-2016THE USE OF VIDEOS FOR IMPROVING LISTENING COMPREHENSIONLagos Jara, Teresa Liliana; Rodríguez Chávez, Syndia Fabiola; Sepúlveda Navarrete, Lorena Yoselin; Venegas Zurita, Karla Susana (Profesor Guía)
1-jul-2016IMPLEMENTATION OF A WEB PLATFORM TO AID WRITING AND ITS IMPACT ON STUDENTS FROM THE ENGLISH TEACHING PROGRAMME.Meza Pando, Andrés Antonio; Rojas Luan, Fernando Patricio; Durán Barrenechea, Matías Alejandro; Fernández Lara, Alexis Alejandro (Profesor Guía)
dic-2009EL USO DE INTERNET EN LA ENSEÑANZA DEL INGLÉS COMO IDIOMA EXTRANJERO EN LOS COLEGIOS DE ENSEÑANZA MEDIA PARTICULARES SUBVENCIONADOS DE LA COMUNA DE CHILLÁN.Hernández Araneda, Alejandra Soledad; Jara Urra, Armando Antonio; Yañez Balagué, Roberto Camilo; Yañez Balagué, Susana Mabel; Pichinao Huenchuleo, Sandra Eugenia (Profesor Guía)
nov-2007ESTUDIO COMPARATIVO DEL APRENDIZAJE DEL INGLES COMO IDIOMA EXTRANJERO, EM NM2 EMTRE UN LICEO MUNICIPAL Y UN LICEO SUBVENCIONADO DE LA CIUDAD DE TEMUCO.Suazo Arriagada, Jessica Lorena; Hortal Sandoval, Inés (Profesor Guía)
dic-2010ESTRATEGIAS DE COMUNICACIÓN Y COMPENSACIÓN EN EL USO DE VOCABULARIO EN ESTUDIANTES DE PEDAGOGÍA EN INGLÉS DE LA UNACH.Quezada Astudillo, Manuel Alfredo; Sánchez Cerezo, Dominique Daniela; Vallejo Sepúlveda, Claudia Carolina; Vildósola Campos, Marcela (Profesor Guía)
nov-2009PROPUESTA DE UNA UNIDAD DE LECTURA CON PRESENCIA VALÓRICA EN EL IDIOMA EXTRANJERO INGLÉS PARA ALUMNOS DE 4º AÑO MEDIO.Cornejo Zapata, Alejandra Ester; Mansilla Muñoz, Pamela Alejandra; Olea Lorca, Jaime Andrés; Parada Contreras, Edda Esther; Sáez Reyes, Marisel; Toro Inzunza, Xaris Saleim; |Cepeda Carrasco, Carlos (Profesor Guía)
nov-2009LA ESCUELA Y EL HOGAR COMO FACTORES MOTIVACIONALES EN EL APRENDIZAJE DEL IDIOMA INGLES A NIVEL DE ENSEÑANZA MEDIA DE LA COMUNA DE CHILLÁN.Ordenes Delgado, Psiria Alcandra; Ortiz Acuña, Loreto Andrea; Ruiz Sepúlveda, Rebeca Elcira; Marcelo Carvajal (Profesor Guía)
ene-2011LA INTERSECCIÓN TEÓRICA ENTRE NOVELA UTÓPICA YNOVELA SATÍRICA EN “ANIMAL FARM” DE GEORGE ORWELL.Merino Meza, Anggie Ariana; Roco Soto, Daniela Paz; Vega Cadenas, Constanza; Barría Navarro, Nelson (Profesor Guía)
Collection's Items (Sorted by Fecha de envío in Descendente order): 1 to 20 of 39
 Siguiente >