Título : IMPLEMENTATION OF A WEB PLATFORM TO AID WRITING AND ITS IMPACT ON STUDENTS FROM THE ENGLISH TEACHING PROGRAMME.
Autor : Meza Pando, Andrés Antonio
Rojas Luan, Fernando Patricio
Durán Barrenechea, Matías Alejandro
Fernández Lara, Alexis Alejandro (Profesor Guía)
Palabras clave : FEEDBACK
WEB 2.0
WRITING
ASSESSMENT
Fecha de publicación : 1-jul-2016
Editorial : Universidad Adventista de Chile
Resumen : This qualitative-exploratory research investigated the potential role of an ESL website (web 2.0) as a way to compliment writing activities for first year students of the English Teaching Programme, UNACH. It assessed two activities in which twelve students were divided into two groups, accomplishing a common task through different means. One group completed the activity on an online platform and the other completed it on paper.
Descripción : Seminario para optar al título de Profesor de Inglés y grado de Licenciado en Educación. Universidad Adventista de Chile, Chillán, 2016.
URI : https://catalogobiblioteca.unach.cl/Record/2282063
Aparece en las colecciones: Pedagogía en Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
IMPLEMENTATION OF A WEB PLATFORM TO AID WRITING.pdf1,13 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.